Lopen tijdens de nacht

Ik lig dikwijls wakker ’s nachts en dan “loop ik in gedachten”. Soms denk ik dat ik beter echt zou gaan lopen, ja zo midden in de nacht. Maar dan denk ik meteen : is het wel veilig, zo lopen ’s nachts ? Ik woon tenslotte in een dorp en niet meer in een stad (Leuven).

Maar na enig nadenken besloot ik dat mijn dorp veiliger is dan Leuven en wel om de simpele reden dan er gewoon geen kat op gang is. Of het moest een loper zijn met z’n hond.

En van lopers heb ik geen schrik !

nachtloper

nachtloper

Ik kan wel niet langs mijn ‘gewone’ landelijke wegen lopen, want daar is het wel héél desolaat en echt verlicht is het ook niet. Maar zoals elk dorp hebben wij een dorpskern.

20141015dorpskern

En natuurlijk is er ook altijd eentje van wacht …

20141015vanwacht

 

No need to fear dus !

3 thoughts on “Lopen tijdens de nacht

  1. Pingback: De week in beelden | De wereld van Kaat

Geef een reactie

