Het fietske als anti-stressmiddel

Ha, dat fietske van mij, daar blijf ik het maar over hebben. Geen tijd voor grote avonturen vandaag, maar toch tijd om wat verderop van huis de fiets uit te vouwen (hij blijft dezer dagen weer gewoon in de koffer zitten) en te genieten van het goede weer.

Het werd een toplocatie, zijnde dan nog zo dicht bij het huisfront ! Linkhout, oftewel langs het Schullensmeer. Dat meer, daar zijn we wel nog geweest, en ik droom al van de eerste les windsurfen die ik daar zal krijgen, maar dat de omgeving nog mooier was, dat had ik niet verwacht !

20141010 Linkhout

 

 

20141010 Linkhout bloem2

 

Fiets Linkhout1

Het was maar een heel kort tochtje, zo’n kleine 20 kilometer. Maar hé, ik kwam als een nieuw mens terug thuis. Het deed deugd, zo’n portie wind en zo’n zalige herfstdag waar je nog gewoon in een T-shirt kon rondrijden.

Geef een reactie

