Nipt gewonnen

Nu en dan doe ik eens mee aan de groepschallenge van Vivofit en hé, dit keer heb ik voor de tweede (of is het de derde ?) keer gewonnen, zij het nipt.

Waarom doe ik niet altijd mee ? Omdat Vivofit je altijd uitdaagt om nog méér te stappen. En met 112 000 stappen op een week vind ik dat behoorlijk. Een weekje minder stappen betekent dat ik Vivofit mijn te behalen niveau wat laat zakken. Wat meteen weer een seintje is voor mij om er voor te gaan. Letterlijk dan.

Vivofit

Geef een reactie

