Het avondritueel

Sedert ik de Garmin Vivofit heb, ga ik ’s avonds wandelen. Aanvankelijk omdat ik uitgedaagd werd door die Vivofit op zich. Nu simpelweg omdat het een prachtige afsluiting van de dag is, wandelen in het dorp. Het is ook een goede manier om eventuele restjes van belaste spieren van de voorbije sporttrainingen (lopen, fietsen, zwemmen) te strechen, want wandelen, dat is heilzaam voor lichaam en geest.

Een van de bijkomende voordelen is dat ik nog eens bevestigd zie hoe schoon mijn dorp hier is. Volgende foto’s zijn genomen binnen 1 vierkante kilometer (!) van ons huis.

Rillaar1

 

Rillaar3

Rillaar5Rillaar4

…. rare dieren kom je hier ook tegen …

Rillaar6

 

2 thoughts on “Het avondritueel

    • Ja, voor ons huis is het onmiddellijk bos (= heuvelachtig) en als ik achteraan loop, kom ik in de Demervallei (zo’n 2 km). Echt geluk !

Geef een reactie

