Iedereen – ook ons dorp !

image (1)

 

Terwijl ik dit schrijf is de wedstrijd België – US bezig. Manlief kijkt, ik zit in mijn bureautje. Ik heb niets tegen voetbal, maar de spanning is mij bij tijden te groot en het lief verdraagt – ook al volledige gespannen – geen woord van mij.

En laat ‘in spanning zijn’ en ‘zwijgen’ super moeilijk zijn voor mij.

Dus ga ik naar boven met een goed boek. Ik zal het later wel horen en ik wens echt dat België wint, al is het maar omdat het mensen blijkbaar happy maakt.

Tijdens mijn avondwandeling kwam ik bovenstaande kerel tegen. Het is eens iets anders dan de spiegelkousjes !

Geef een reactie

