1 kg zwaarder

In gedachten had ik een looptraining gepland, gezien de hersteltijd van gisteren, maar een alternatieve training tussenin is natuurlijk ook altijd goed. Dat er morgen maar gelopen wordt !

Het weer was zeer wisselvallig en ik vroeg me af of het droog zou blijven, maar gelukkig kan met dat niet meer tegenhouden. Sporten is zo leuk dat je het niet mag laten afhangen van het weer.

Met het lief reed ik vandaag een MTB-tocht op onverharde wegen, deels aangeduide MTB-routes. Dat het de voorbije dagen flink geregend had, bewijze dit : terug thuis woog mijn fiets minstens een kilo meer, vol modder zat hij ! Hoe ik er zelf uitzag, bespaar ik.

MTB

 

Ondertussen heeft hij al een lekker bad gehad – ik trouwens ook !

 

Tocht Scherpenheuvel

Geef een reactie

