De idiote looppas

Moest ik de vorige training intervallen lopen van 8 minuten en viel ik bijna dood, deze keer was het een opgave van omgekeerde orde. 35 minuten duurloop aan lage hartslag. Het leek wel alsof ik in slow motion liep.

Ik kon niet anders dan continu aan deze man denken :

One thought on “De idiote looppas

  1. ik ga niet zeggen dat binnen een lage hartslagzone lopen niet effectief is voor je conditie te verbeteren, maar je mag toch ook niet overdrijven in het te traag lopen Kathia, ietsje rapper in een normalere looppas zal je meer plezier aan hebben.

Geef een reactie

