Nog altijd (goed) bezig

Ondertussen ben ik nog altijd op de terugweg en tot mijn grote verwondering valt dat allemaal wel goed mee. Ik ben inderdaad opnieuw van de legendarische “nul” moeten beginnen – het gevolg van een paar weken niet lopen – maar de progressie gaat vele malen sneller als had ik bv. nog nooit gesport. Het is ook niet dat de conditie “weg” was, het lijkt eerder dat ze terug moest wennen aan het lopen.

Momenteel blijf ik het schema volgen voor de Ten Miles maar zit ik nog altijd wat achter. Ik wou het schema (ik ben begonnen op week 4 – dat durfde ik dan weer wel) aanvankelijk niet versnellen (trainingen overslaan en al naar de volgende gaan) omdat ik vreesde dat dit tot blessures zou kunnen leiden. Toch denk ik eraan dat ik dat binnenkort wel ga doen. Het is vooral belangrijk dat ik voldoende kilometers in mijn benen heb. Anderzijds blijf ik wel bij de 3, maximaal 4, looptrainingen per week. Overdrijven ga ik ook niet.
Tussendoor wordt er nog gesport en soms levert dat leuke plaatjes op. Zoals de ontdekking van de “Trap naar de hemel”. Een heuse MTB-tocht was dat, maar wel met een prachtig zicht !

SAM_0613

Tielt-Winge Huize Hageland

SAM_0615

En hier het adres voor wie graag eens loopt/fiets naar hier !

Geef een reactie

