Op wandel

Zaterdag voelde ik de spiertjes nog van de MTB-tocht, tijd om iets helemaal anders te doen ! Meestal probeer ik op zaterdag een Aktivia-wandeling mee te pikken maar deze keer was er geen enkele in de buurt en ik vind het maar niets om eerst een uur te rijden om dan te wandelen – of het moet al een heel bijzonder landschap zijn. Dus nam ik mijn toevlucht tot het wandelknooppuntnetwerk van ‘De Merode’.

Ik ben vertrokken in Testelt en vervolgens ben ik langs Averbode geweest, “speelplaats” van mening MTB-er of trailloper ! Want hellingen, modder … het is er allemaal !

P Testelt

 

P Grote Route

 

P MTB aan het werk

Geef een reactie

