Tot in Spanje op eigen kracht in 2013

Omdat beelden meer zeggen dan woorden : hier zou ik op eigen kracht geraakt zijn als ik alle afstanden ‘verder’ liep. In Spanje ! Joehoe ! 1223,72 km heb ik er dit jaar opzitten !

2013

Tot over de grens met Spanje en niét in vogelvlucht ! En wie zegt : hé, dat is wel minder dan de 1243 km hierboven moet maar eens zien naar onderstaande kaart, no way dat ik op loopschoenen via de autosnelweg zou gaan en zo’n omweg zou maken in de stad zelf.

2013 b

Hip hip hoera !

Veel ga ik niet over het voorbije jaar zeggen. Ik heb mijn doel gehaald door opnieuw de Ten Miles te lopen nadat ik in 2012 zo goed als niets gelopen heb dat echt lang en een uitdaging was.

Maar bovenal ben ik blij met de 17 uur meer sport dan vorig jaar, want vorig jaar had ik ook een positief saldo van  53 uur méér ! Er is dus een stijgende trend !

Mijn ‘hoop’ is altijd om gemiddeld een half uur per dag te halen. Dat is toch een gemiddelde van 30 minuten cardiotraining. Ik kom het voorbije jaar aan 38 en iets minuten per dag !

Voor mij is dat prima !

2 thoughts on “Tot in Spanje op eigen kracht in 2013

  1. Pingback: Rapport 2014 | Kaat loopt, zwemt, fietst ….

  2. Hou je al je sporten bij in een Excel-file dat je er zo’n duidelijk overzicht over hebt? Wel leuk om daar dan met een tevreden gevoel op te kunnen terugkijken. Geïnspireerd door jou noteer ik nu in mijn agenda wat ik van sport heb gedaan met daar naast een + of – hoe ik de training heb ervaren.

Geef een reactie

