De mooiste wandelroutes

Op vrijdag heb ik een vrije dag en dan mag er wel iets bijzonders gedaan worden. Ik had maandag al een zwemtraining achter de rug en dinsdag en donderdag al een looptraining dus mocht het vandaag iets rustiger.

Via Vlaanderen Vakantieland ontdekte ik de ‘Mooiste wandelroutes’ en voelde me meteen aangetrokken door het Scheldelandschap met z’n veerboten. Totaal onbekend voor mij, dus werd het een fijne ontdekking.

Het weer was schitterend – en daar moeten we van profiteren – en ik genoot van de vele kilometers stappen en de prachtige natuur. Alleen was ik er helemaal niet. Vooral fietsers kennen de lange stukken langs de Schelde, wat mij doet vermoeden (en door de mensen aldaar bevestigd) dat het tijdens het weekend best druk kan zijn daar.

20130927veerbootDe veerboot is gratis. Overzet elk half uur tot 21 uur in de zomer, tot 18 uur vanaf 1 oktober

20130927Mariekerke

Mariekerke, alwaar de wandeling begon en ik de eerste veerboot nam.

20130927zwemvesten

Goesting in duatlon : met zo’n weer wou ik wel een duikje wagen…

20130927schaap

Schoon gezelschap !

One thought on “De mooiste wandelroutes

Geef een reactie

