slakkegangetje

 

“Competitie en scherpe tijden najagen zeggen met niet veel. 
Ik ervaar genoeg stress en prestatiedruk in mijn job”. 
Francesca Vanthielen in Running.be, juli 2013

Eerst en vooral : snel ga ik nooit worden. Dus die scherpe tijden zitten er sowieso niet in. Maar soms merk ik dat ik triest kan worden van mijn slakkegangetje, enkel en alleen omdat ik ‘niet zo snel ben’ als zovele andere, terwijl ik van het lopen best geniet. Ja, zelfs als slakje.

Dus ga ik het nog eens aan mezelf zeggen : loop, loop, loop en geniet, geniet, geniet.

Het maakt niet uit wat anderen doen !

One thought on “slakkegangetje

Geef een reactie

