Springen in het water !

Ik heb springuren dit jaar. Veeeeel ! Teveel naar mijn zin.

Zo ben ik  maandag vrij van 9.05 tot 11.05. Twee uur ! Na welgeteld 1 uur les gegeven te hebben. Maar laat 2 uur wel net  goed zijn voor sportplezier tussen de lessen door !

Dus vandaag diepte ik mijn kaart op van Sportoase, en betaalde meteen voor een nieuw seizoen. Hup, plons plons in het water !

Tegen 11.05 stond ik al weer voor de klas. Naar verluidt ging de chloorlucht nog in mijn haar…

kaart sportoase

One thought on “Springen in het water !

  1. Leuk, zo tussendoor gaan zwemmen. Ik ga tweemaal in de week zwemmen in mijn middagpauze. Dat doet echt deugd. En die chloorlucht gaat eruit onder de douche hoor.

Geef een reactie

