Een beetje zot

 

Dat is wat mijn echtgenoot me zegt over mijn plan om zondag naar Tilburg te rijden voor ‘Rondje Tilburg‘. En hij zegt het ernstig. Geen kwinkslag.

Nu ja, zot zijn doet geen zeer en hij heeft al zottere dingen met mij mee gemaakt.

En …. hij is geen loper. Dat verklaart misschien nog het meeste.

Hij snapt niet hoe je vrijwillig anderhalf uur in een auto zit om vervolgens anderhalf uur op voorhand ergens te zijn om dan 13 km te lopen tussen een bende onbekenden.

En Averbode dan, zegt hij, de abdijenloop, dat ligt hier in onze achtertuin ! En kijk, langs jouw geliefde Demer vrijdag, wedstrijd ! Je kan er met de fiets naar toe !

Zoveel logica, ik kan er niet tegenop.

Maar, zoals gezegd zijnde, hij is geen loper.

4 thoughts on “Een beetje zot

  1. Pingback: Zalig Rondje Tilburg | Kaat loopt, zwemt, fietst ….

  2. Een beetje zot? Banee! in uw achtertuin kan je elke dag lopen, ’t zijn net de nieuwe parcours die leuk zijn. Ik versta je dus heel goed, maar ja, ik ben dan ook een loper 🙂 Veel plezier in Tilburg, succes

Geef een reactie

