13 voor 2013

De challenge wordt vervroegd én ingekort. Geen 20 uitdagingen (ik was zo’n beetje ten einde inspiratie) en hij begint simpelweg vanaf volgend weekend. Ik kan gewoon niet wachten, zoveel zin heb ik erin ! Ook om te plannen, want sommige zaken zullen toch gepland moeten worden vrees ik !

Anderzijds heeft het cadeau van de Sint er natuurlijk ook iets mee te maken. Daar zitten mogelijkheden in die ik niet ga laten liggen.

Dus op naar de 13 uitdagingen voor 2013 ! Klinkt toch een beetje goed, niet ?

2 thoughts on “13 voor 2013

  1. Klinkt super Kaat! Maar worden dat dan 14 uitdagingen voor 2014 en 15 voor 2015? Dat belooft voor de mensen die binnen 200 jaar leven, ocharme die dutskes 😉 die gaan moeten werken. Veel plezier met je uitdagingen en met je sinterklaascadeau!

  2. hehe enjoy en qua motivatie werkt het echt hoor, ik vrees wel dat ik het moeilijk zal hebben met m’n 1e uitdaging ‘loop eens als je geen zin hebt’ want de goesting is sinds de uitdagingen volledig terug (voorlopig althans) 🙂

Geef een reactie

