Op zoek naar 20 uitdagingen voor 2013

Om wat ‘swung’ te brengen in mijn lopen en andere sporten, ga ik, geheel en al in het spoor van Annelyse, voor 2013 een 20 uitdagingenlijst maken.  De bedoeling is dus niet zozeer om mijn prestaties op te krikken (zou wel leuk zijn) maar om ‘out of the comfortzone’ te geraken.

Zie hier al enkele ideetjes (suggesties welkom !), maar ’t zijn maar voorlopige !

  1. loop eens een wedstrijd in het buitenland
  2. ga voor zonsopgang eens buiten lopen
  3. loop eens met een ander (het mag een fietser zijn)
  4. loop eens een wedstrijd in de winter (laat ons zeggen vanaf november)
  5. laat je droppen en loop terug naar huis (GSM met GPS zal in mijn geval nodig zijn !)
  6. ga eens zwemmen voor het werk (en NIET op een dag dat ik laat moet beginnen !, dus voor 8 uur !)
  7. zoek een MTB traject op om te lopen en snuif zo de trail-sfeer op
  8. combineer twee verschillende sporttrainingen
  9. doe eens mee aan een groepsles
  10. probeer eens een nieuwe sport uit (maar wel fysiek ! vissen komt NIET in aanmerking !)
  11. loop eens een Aktivia-wandeling
  12. waag u eens aan yoga (nog nooit gedaan !)
  13. lees eens een boek over trainingsleer (da’s nog iets anders dan over lopen)

Allez, dat zijn er al 11, ik heb er ééntje wijselijk gemeden, eentje van A. : ‘loop eens als het vriest’.. brrr… ik moet het niet denken ! Of toch ? Misschien worden het er ook nog andere.

Als ik het zo zie lijkt het niet veel, maar het zijn allemaal dingen die eigenlijk nooit in mij op komen om ook maar zoiets te doen. Waarom zou ik ?

Ha ! Maar daar ligt de uitdaging natuurlijk : dingen die ik anders niet zou doen. En misschien brengt het wat swung in mijn gesport !

13 thoughts on “Op zoek naar 20 uitdagingen voor 2013

  1. Pingback: 25 nieuwe loopuitdagingen | Annelyse

  2. Pingback: Probeer eens een nieuwe sport | Kaat loopt, zwemt, fietst ….

  3. Pingback: Waag u eens aan yoga, nog nooit gedaan ! | Kaat loopt, zwemt, fietst ….

  4. Pingback: 10 uitdagingen voor 2013

  5. Pingback: de groepsles | Kaat loopt, zwemt, fietst ….

  6. Pingback: 13 voor 2013 | Kaat loopt, zwemt, fietst ….

  7. Pingback: Sinterklaas is een sportieve man | Kaat loopt, zwemt, fietst ….

  8. Pingback: De uitdagingen zijn legio | Annelyse

Geef een reactie

