Dwars door Hasselt


Eigenlijk moest ik op 9/10 de Halve in Eindhoven gelopen hebben. Ik had er ook goed voor getraind tot en met de zwaarste dus netjes tot twee weken ‘voor datum’. Ik had mooi de langste tocht gedaan 18 km en vele tochten van 14 – 15 -16 km. Maar bij die laatste tocht verloor ik plots alle goesting, werkelijk àlle goesting.

Ook Edith twijfelde tussen Eindhoven of iets anders, tussen wat voor afstand ook. Uiteindelijk kozen zowel Edith als ik voor Hasselt. Bij de inschrijvingen moesten we nog beslissen welke afstand we zouden lopen. Ho … wat zouden we doen ? We kozen voor 10 en Edith besloot meteen ook om bij mij te blijven, wat de reden is van dit schoon PR en een droom die ik al lang heb.  Al bij al werd het een bijzondere leuke loop en is de goesting weer helemaal terug. Dat ik een PR op snelheid heb terwijl ik al een paar maanden ‘traag’ train juist omwille van HM, tja, ’t is raar.

Maar dik content !

Wendy werd eerste en ook Jess liep supersnel op de 15 en naar verluidt zijn er ook in Eindhoven (oude) PR’s gesneuveld ! Proficiat aan allen !

4 thoughts on “Dwars door Hasselt

  1. Pingback: Flow LadiesRun 10 km Eindhoven | Kaat loopt, zwemt, fietst ….

  2. knap knap knap knap knap knap knap knap knap knap……………..geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig……….eu eu eu eu knap geweldig , wat kan ik meer zeggen ! Ik wist al alng dat je dit kan alleen wilde jij me niet geloven ! En het kan nog sneller , maar vergeet vooral niet te genieten !
    Op naar de volgende 10 km , of nog beter , een paar snelle km nu forceren ! Je hebt de uithouding zodat even doorgaan op en 5 km echt makkelijk aanvoeld !
    Maar nogmaals , zorg dat je elke keer dat je gaat lopen mag zeggen ” dat deed deugd ” alleen dan ben je goed bezig !
    geweldig vind ik dit !!

Geef een reactie

