wonderen

 

 

kleine oogjes ...

 

Er zijn momenten waarin ik mij in de verste verte niet kan voorstellen dat ik kan sporten. Of dat ik in de auto de weg herken en denk : ‘amai, deze weg loop ik en nog kilometers verder‘. Dagen waarin geen greintje energie te bespeuren valt, terwijl in mijn geest juist het omgekeerde bezig is : zoeken naar nog meer mogelijkheden, verheugend op nog meer beweging.

Het wordt dus opnieuw een klassieke schuif : de training vandaag zal verschoven worden naar donderdag. Ik zal en ik wil ! Morgen staan er twee trainingen op het programma : zwemmen en lopen.

“Morgen wordt alles beter”, zegt mijn liefje terwijl hij mij nog es toedekt. “Je zal zien, een nachtje goed slapen doet wonderen”.

One thought on “wonderen

Geef een reactie

