geen nieuws van het thuisfront

De voorbije week begon in mineur enkel en alleen om de temperatuur verder te laten stijgen. Woensdag – op mijn vrije dag dan nog wel – door omstandigheden toch moeten werken. Donderdag liet de werkplanning eigenlijk niet toe dat ik thuisbleef. Zovele collega’s al thuis en het was een projectdag. Gewapend met veel medicatie en omgeven met leerlingen die geïnteresseerd waren ( !) toch nog de nodige uurtjes les kunnen geven. Nou ja, het was eerder het begeleiden van een projectbundel. Zij content (zelf dingen opzoeken en invullen, overleg met collega leerling), ik moest gewoon hier en daar een beetje uitleg geven.

’s avonds was de koorts niet meer te houden. Vrijdag de hele dag het bed gehouden, zaterdag even het hoofd buiten gepiept en voor de rest een weekend tussen de wol. Niets gesport dus ook eerste mogelijke zwemles gemist. Het is te hopen dat ze me daar nog willen, in de club.

Zware schuldgevoelens heb ik er niet van. Koorts en sporten, of onderdrukte koorts (door medicatie) en sporten, ik kan niet geloven dat het goed is.

Het zonnetje schijnt en ik hoop deze week weer te kunnen ‘vertrekken’ en wel buiten. Het zou deugd doen voor de ziel ook !

One thought on “geen nieuws van het thuisfront

Geef een reactie

