Een kleine – nee grote – joepie !

Want ik heb vooreerst, sedert vorige week vrijdag opnieuw gelopen. 10 kilometer. Ik zal eerlijk zijn, van de overmoed die ik vroeger had – “ik heb nooit blessures’ – schiet niets meer over. Maar hé, 10 daagjes niet lopen heeft blijkbaar geholpen want ik heb niets gevoeld van die enkel. Netjes opgewarmd (crosstrainer) en daarna ook netjes strekoefeningen gedaan.

Ik hoop echt dat het niet (meer) sneeuwt en dat ik de gewone trainingen buiten kan hervatten. Tenslotte ben ik ook gewoon graag buiten. Deze training is nog op de loopband gedaan, zachtere ondergrond en ook omdat ik totaal geen zin  had om bv. 4 km te lopen en dan wegens pijn 4 km terug te moeten wandelen.

Een grote joepie. Ja, want een mens beseft dat soms te weinig of anders gezegd hoe vanzelfsprekend je het gaat vinden dat alle spiertjes netjes meewerken en dat je dat het lichaam altijd maar schoontjes volgt.   Het kan snel verkeren.

duurloop door kaathageland op Garmin Connect – Details.

One thought on “Een kleine – nee grote – joepie !

Geef een reactie

