Powersongs volgens Kaat (1)

Voor mijn I-pod ben ik op zoek naar een ‘powerlist’ om te lopen. Dit zijn krachtige liedjes waar je onmiddellijk al wil gaan bij bewegen. Voorwaarden (die ik mezelf stel) : sterke beat, het moet binnen de eerste twee maten duidelijk zijn (geen lange intro), ze moeten een hoog ‘feel good’ gehalte hebben en zeer energiek zijn. Ik ga niet beginnen met een lijst van wat ‘bovenaan’ of zo staat, maar gewoon nu en dan zeggen wat ik bij mijn ‘powerlist’ gezet heb.  Ik zoek ook niet echt, ik draai mijn I-Tunes op ‘random’ en versleep als ik denk dat het aan de eisen voldoet. Het enige wat ik mij afvraag is of het niet teveel power gaat worden 😉

Sommige nummers zou ik niet eens bij naam of titel kunnen noemen maar als je ’t hoort zeg je : a jaaaa.

De rest is voor een volgende keer !

4 thoughts on “Powersongs volgens Kaat (1)

  1. Hey Kaat,

    Ik lees nu pas je reactie op onze site.. (had nog niet aangeduid dat ik per mail op de hoogte wou worden gehouden…)
    Ik zit zeker wel serieus te denken aan Eindhoven! Ik durf me alleen nog niet goed erop richten, heb schrik om weer geblesseerd te raken aan de schenen.. Heb jij een eindtijd in gedachten? Momenteel waarschijnlijk niet…
    Enfin, ik hou je op de hoogte… maar de halve marathon zit zeker in mijn gedachten ;-)!

  2. Ik ga inderdaad de filmpjes maar eens bekijken, want de titels zeggen me inderdaad weinig!
    Mijn lijstje met loopmuziek komt binnenkort ook op de blog, aangezien ik mijn mp3-speler herondekt heb…

    groetjes,
    Tine

Geef een reactie

