een braaf meisje

ben ik toch ! Deze morgen zei de kinesist dat dat aquajogging helemaal geen goed idee was. Teveel weerstand van het water ! (hm ?). Maar ik mocht eens fietsen zei hij, na geslaagd te hebben gewandeld ! Voorwaarden : kleine versnelling – fietsen op ‘souplesse’ – geen heuvels, geen krachttraining en geen koersfiets of moutainbike. Als dat zou lukken mocht ik zondag (morgen) ook eens met het springtrouw oefenen en zelfs gecombineerd. Dus wandelen – fietsen en springen. Hij bouwt dat zo op omdat indien ik vandaag zou fietsen en springen, hij niet kan weten of het het fietsen dan wel het springen is of het fietsen. Ik mag trouwens niet eens lang met zo’n springtouw aan de haal, vijf minuutjes en dan lang rusten … en wel op z’n boxers, dus echt korte sprongetjes.

Heel braaf vind ik het allemaal van mezelf, want vandaag heb ik net geen 30 kilometer gefietst, op zo’n vlak mogelijke weg …. Goed voor een kleine twee uur.

Meteen passeerde ik ook een stukje van de Ramseljogging, wat heb ik daar (ooit) gezwoegd !

Geef een reactie

