een weekje beweging en toch niet

De schrik zit en zat er diep in na zondag. Toen nog 3 weken voor de 10 Miles en de schrik zat/zit er vooral in om niet voldoende tijd te nemen en alzo het hele project te kelderen. Dinsdag vertrokken we voor een 3daagse Gent, de loopschoenen had ik thuisgelaten maar al bij al hebben we bijna 3 dagen gewandeld, geslenterd enzovoort. Geen idee of dat goed was, al las ik dat niet bewegen echt ook niet goed was. De pijn kwam nu en dan opsteken, maar dag na dag leek het toch te minderen.

Vandaag zondag durfde ik het om een of andere reden nog niet aan om terug te lopen, maar morgen begin ik er weer aan. Alleen, hoeveel kilometer ? Of wacht ik beter nog wat ?

Een week niet sporten heeft toch wel het een en ander met zich meegebracht. Thuisgekomen uit Gent heb ik de keuken geschilderd. Ik moest ergens mijn energie kwijt. De dag erop naar de slaapkamer getrokken om alle kleren en kasten aan een grondige inspectie te onderwerpen en veel, héél veel weg te doen. Aldaar tot de conclusie gekomen dat ik meer sportkleren lijk te hebben dan andere. Ik zal wel de enige niet zijn zeker ?
Ondertussen ook nog alles gewassen en gestreken wat mogelijks gewassen en gestreken kon worden. Mijn oog valt op karweitjes die ik anders zou laten liggen.

Ik schrijf het toe aan de looppauze. Stilzitten zit er niet in. Nu nog hopen dat dit alles beloond wordt met een herstelde Kaat die ‘gewoon’ weer kan lopen !

3 thoughts on “een weekje beweging en toch niet

  1. hmnee mijn gewone kleren winnen toch nog altijd van mijn sportkleren 🙂 maar ik gooi zelden iets weg van kleren, terwijl ik nog niet zo veel jaar loop, dus da ligt ook wel daaraan 🙂

    komt hier wel goed hoor!!!

  2. Heel herkenbaar, op een looprustdag stort ik mij ook meestal op het huishouden! En ik heb ook veeeeeel meer sportkledij dan gewone hoor, trek er ook meer budget voor uit, mens moet keuzes maken hé 😉

Geef een reactie

