Zumbamarathon… 2 uur fun !

DSCI0289-2

 

091107zumbamarathon

Er wordt nog weinig geblogd … het komt er niet echt van. Sporten gebeurt gelukkig wel nog en dat is toch het belangrijkste ! De zumbamarathon verliep … veel gemakkelijker dan ik had gedacht. Komt het door de vakantie, was het minder zwaar … geen idee, maar ik denk dat mijn hartslag maar zo’n 115 -120(*) was. Het was een duurtrainingske, eigenlijk vooral 2 uur pure fun !

 

(*)Het eerste kwartier registreerde Garmin waarden onder de 50. Gezien mijn HS in rust 65 is, kan dit niet.  Gemiddeld rekende hij 105, ik denk dat het dus eerder 115/120 zal geweest zijn.
2 thoughts on “Zumbamarathon… 2 uur fun !

Geef een reactie

