miniblogje

Sportieve activiteit van vandaag tot nu toe :  van zetel naar toilet, naar zetel, naar keuken en dat een paar keer op en neer. En dat terwijl er pal voor ons deur (de straat is geheel afgesloten) een ‘dorpskoers’ doorgaat voor de allereerste keer. Nu ken ik daar niets van, maar ik zou dus koninginneplaatskes gehad hebben : terrasje vanuit het eigen huis en daarna weer een serieuze kick om zelf te sporten bij het zien  al dat atletisch geweld.

Maar goed. 3de dag ziek. 3de dag griep, 3de dag niets doen. Want bij het zetten van 10 stappen val ik al compleet zonder adem. En jullie zijn allemaal zo goed aan het sporten ! Doe zo verder ! Het is prachtig weer !

5 thoughts on “miniblogje

  1. Dag Kaat, al iets minder ziekjes? vlug beterschap gewenst, zodat je erweer tegenaan kan! ik heb je bij mijn links gezet op mijn blog,dan kan ik al eens komen piepen naar je sportieve uitsloverkes 🙂
    de funrunner

Geef een reactie

