tevreden

Nog voor de vierdaagse een trainingske schema Mario, en wel op de middag als het stikheet is ! Er zat in onze dagindeling anders geen gaatje meer, we moeten immers nog de kilometers richting zee malen én de trap moet nog een ‘couchke’ ! Die trap, die doet dat met intervallen van 4 uur, dus dat moest ook allemaal gepast worden !

Opdracht 2 reeksen van 500-1000-500m a 6min. Niet helemaal perfect gedaan, soms er wat boven, dan weer een beetje eronder maar ik zou mezelf toch geen onvoldoende geven ! 

090818cijfertjes

Het allerleukste was dat mijn liefje mee wou lopen. Hij heeft de voorgestelde snelheden niet gelopen omdat hij zeer blessuregevoelig is en de halve vierdaagse niet wou ondermijnen. Slim van hem !
Ook superleuk : alles netjes in het bos gelopen ! De enige manier om het op zo’n uur vol te houden !
Dik content van de hartslag ! Hij zakt na de inspanning snel – de hartslagen op de rustpauzes op Garmin zijn immers gemiddelden, dus moet hij van hoog naar laag !

Allez, gewoon content dus !

7 thoughts on “tevreden

  1. Zou jij mij even willen helpen? Ik ben een garmin-beginneling en heb binnenkort versnellingen op het programma staan (100 – 200 – 400 – 200 – 100 tegen 32s per 100 m). Ik heb er geen idee van hoe ik dit moet aanpakken: kan je dat op voorhand in je garmin zetten of kijk jij gewoon constant op je garmin hoe ver je nog moet lopen, tot wanneer je hart rustig genoeg is tijdens de pauzes, om dan weer verder te lopen en te rekenen hoeveel verder je moet lopen voor je weer je afstand bereikt hebt? De vraag staat ook op mijn blog 🙂

    Hopelijk begrijp je de vraag 😀

  2. een perfecte training se ! dat hebben jullie weer zeer goed gedaan .
    En zelfs snelheden die ruim eronder liggen . Normaal zou ik zeggen kaatje kaatje kaatje …Maar omdat jou schema een beetje naar de voorzichtige kant is opgemaakt , zeg ik je je nu Zie je wel dat jij sneller dan die 6 min kan . Moest ik dat op het schema zetten was het vooraf dikke paniek . 🙂
    Ik weet heel zeker dat ons kaatje veel sneller kan ! Jij kan veel meer dan je zelf beseft .

Geef een reactie

