er wordt nog gesport ! (maar minder geblogd)

Er zijn zoveel leuke dingen in deze vakantie dat ik het gewoon niet kan bijhouden op de blog. Hetzelfde met het sporten. Ja, we zijn nog (goed !) bezig met lopen (trainingen van Mario én begeleiding van Start to Run), fietsen en bezoekjes aan onze fitness.
Vandaag was het wel extra sportief : 10 km duurloopje, broodje gegeten en hop op de fiets voor zo’n 23 km.

In mijn nieuwe voornemen ‘pik eens een heuvel mee’ heb ik echter overdreven, de eerste 5 kilometer waren gewoon heuvel op, heuvel af. Toen had ik het echt wel een beetje gehad en koos na 5 km voor een vlakker parcours.
Ondanks de heuveltjes waar ik behoorlijk moest zwoegen ben ik toch tevreden met de hartslag.

090726ST

Het sporten gaat dus goed. De trainingskes lopen goed en ik ben best tevreden. Meer moet dat niet zijn zeker ?

5 thoughts on “er wordt nog gesport ! (maar minder geblogd)

  1. Die heuvels zijn dikwijls een gedoe en we vloeken der wel eens op tijdens training, maar als je dan een wedstijd loopt als de 20 km van Brussel , ben je echt wel blij dat je ze gedaan hebt hé ?
    gr

Geef een reactie

