8 km loopje

Hier is niet veel over te zeggen. Het was gewoon de bedoeling om 8 km te lopen. Het opgegeven tempo was lager, maar ik heb opnieuw ‘op gevoel’ gelopen. Eigenaardig is dat ik de laatste tijd de laatste kilometers sneller loop. Een mens zou denken dat hij dan moe wordt, maar nee, …
Ondertussen nadert Geel met rasse schreden. 10 km. Geen idee wat dat zal geven. Ik lig er ook niet wakker van. (dat komt wel). Ondertussen blader ik ook in de jogginggids voor andere wedstrijden in de buurt. Ik vind dat ik moet leren omgaan met die stress en ‘wedstrijdervaring’ moet opdoen. Met 2 maanden vakantie (op 3 weken Iran na – maar dat is nu allemaal niet meer zo zeker) moet dat toch wel lukken.

Bovenal echter tevreden dat het lichaam weer redelijk ‘normaal’ functioneert. De slaap is van betere kwaliteit, ik voel wel dat ik gelopen heb maar ik ben bijlange niet bekaf. Ik zou nog het hele huis kunnen kuisen !
De bloedtesten wezen weinig uit, behalve ijzertekort, wat raar is voor iemand die al extra ijzer neemt ! 

Morgen is er terug begeleiding Start to Run en wellicht ook een ander dik uur alternatieve sport. Dinsdag of woensdag nog een gewone training en dan hou ik het lopen tot zaterdag.
Ik begin er al naar uit te kijken !

090621cijfertjes

4 thoughts on “8 km loopje

Geef een reactie

