Averbode

Vorig jaar nog gelopen, nu naar toe gefietst. Gesupporterd voor collega’s Guy en Dries (geweldig mannen !) en tevergeefs naar Gert gezocht.
De abdijenloop, goed voor 15 km door de bossen. Onze fietstocht : goed voor 24 km heen en terug. En weer kapot, kapot, kapot en dan nog geen eens echt goed doorgefietst.
De coach had de abdijloop op mijn schema gezet als een soort blokloop, maar die heb ik wijselijk naar morgen verschoven. We’ll see !

fietstocht naar Averbode - terrasje in 't terugkeren !

fietstocht naar Averbode - terrasje in 't terugkeren !

5 thoughts on “Averbode

  1. Ik was er, ik was er. En als je me niet geloofd moet je maar in de uislag kijken op plaats 247 😉 Anders koop je de GVA editie Mechelen van vandaag en kijk op de achterpagina. Daar sta ik op de foto met een kaarsje in de hand in Scherpenheuvel.

    • Tuurlijk geloof ik je ! Er waren wel meer mensen met zo’n truitje van Mechelen en dus durfde ik niet echt roepen 😉
      Hebben ze nu toch uitslagen opgetekend ? Is dat niet de eerste keer ? Ik dacht dat ze dat nu juist niet wilden doen…

Geef een reactie

