vertrouwen

De opdracht was eenvoudig : 10 km aan 6:45 min/km. Ik wou dat ik kon zeggen dat het ‘gemakkelijk’ of ‘vlot liep, maar dat was niet zo, al was het minder afzien dan zaterdag. Het weer was mij wel goedgezind, mooi in de zon en meteen weet ik dat je beter geen uur in de zon loopt zonder drankvoorraad.
Voor de rest heb ik er weinig woorden over dan dit : vertrouwen. Zoals een kind rekensom na rekensom opnieuw maakt in de hoop en de vertrouwen dat het op termijn wel zal ‘opleveren’ !

duurloop
duurloop

090518kaart

3 thoughts on “vertrouwen

Geef een reactie

