beetje fier

  • omdat ik speciaal vroeger ben opgestaan omdat ik anders geen tijd zou hebben om te lopen (iets wat ik nog nooit gedaan heb ! vroeger opstaan om te kunnen lopen !)
  • omdat ik toch gelopen heb ondanks het feit dat het vandaag opendeurdag was en dus een werkweek van 6 dagen wordt
  • ik mijn opdracht netjes heb vervuld !

Dit was de opdracht

7 km tegen 6:30 min/km
elke km een versnelling van 20 seconden

Ondertussen kan ik heel goed weg met het programmeren van de Garmin. Ik heb de 20 seconden er wel tussen gezet.

Op papier leek het niet zo’n zware training, maar ik heb toch wel een beetje afgezien. Het was een helse werkweek met avondvergaderingen en een paar zeer rusteloze nachten. Maar ’t is toch weer net gelukt. Ik blijf maar pluimen gooien naar Mario, want ik weet echt niet hoe hij dat zo allemaal weet. Net gelukt en toch niet ‘te gemakkelijk’ ! De hartslag zit nog boven z’n normale doen van onder de 150 …

090509cijfertjes

3 thoughts on “beetje fier

  1. Volgens mij zit je alweer een stapje hoger in de loophïerarchie: die van de lichtjes verslaafden ;-). Ben je de boer weer tegengekomen bij je wandelstukjes?

Geef een reactie

