met deze gedachte

opgestaan. Die quotes vallen immers iedere dag in mijn mailbox al waar ik ze moet vinden onder ‘ongewenste post’.
Deze vond ik weer een goeie. Soms start ik mijn loop met allerlei ‘muizenissen’ in mijn hoofd. Zaken die nog afgewerkt moeten worden, dingen waar ik mij zorgen over maak en vooral dat kritische stemmetje in mijn hoofd dat altijd zegt van ‘dit zou je nog moeten doen’ ; ‘dat had je beter zus gedaan’ enzovoort.

Lopen of (langdurig) fietsen, het zijn bijna de enige activiteiten die mij helemaal tot rust brengen, alsof alle stressgedachten en ‘muizenissen’ bij iedere stap een beetje van mij vallen.

Dus daarom vind ik het best een goed citaat :

Life is complicated. Running is simple.
Is it any wonder that people like to run ?

Kelvin Nelson

2 thoughts on “met deze gedachte

Geef een reactie

