op de fiets

Mijn liefje vroeg of ik vandaag wou fietsen. De voorbije week had hij niet veel gesport wegens veel voorbereidingen voor het feest.

Nu had ik wel een loopje gepland, maar ik weet dat ik mijn liefste o zo gelukkig maak door met hem mee te fietsen dat ik dat echt niet wil weigeren. Dus werd het een fietstocht. Het lopen zal morgen moeten gebeuren.
Een kleine 40 kilometer. Ik heb mijn racefiets ongeveer 2 maand en het is meteen mijn langste tocht op deze fiets.

We hebben gebruik gemaakt van de fietsknooppunten én de handige tool die loper Wim  me aanraadde. Ga maar es een bezoekje aan zijn blog brengen, en meteen zie je dat de man thuis is in al zo\’n dingetjes ! 

fietstochtje

fietstochtje

3 thoughts on “op de fiets

Geef een reactie

