best tevreden

Ho, vandaag had ik alleen maar zin in fietsen in plaats van te lopen, maar The Challenge wenkt nog altijd en de vrouwen moeten winnen ! Dus kan ik er maar beter mijn kilometerkes bijgooien !
Toch had ik echt de motivatie niet, dus zette ik de televisie op, stak er een DVD\’ke in … en liep op het gemakske 10 km. (tempo van 6:20, al zegt Nike iets anders – ik moet nog altijd meer lopen)

Het wordt zo erg met die televisie dat ik soms niet eens meer door heb dat ik aan het lopen ben !

Hieronder de voorlopige stand. Jesske en ik spelen iedere dag haasje/over. Best grappig ! Spookske is duidelijk onze strafste madam ! Georgina is onvoorspelbaar (rustperiode en dan worden we plots getrakteerd op een pàk kilometers, mercikes !) en Lien, … Lien – mijn voorbeeld van weleer ! – wordt altijd maar beter (en ze loopt ook snel ! Amai zeg !). Maar dat maakt  totaal niets uit, want het is maar dat wij, de vrouwen, willen winnen.

Maar eerlijk gezegd vind ik dat de mannen het ook goed doen. Als je bedenkt dat ze pas vrijdag begonnen zijn, dan zijn ze \’goe bezig\’ ! Ik hoop dat ze er net zoveel plezier aan hebben als wij !

090301challenge1

8 thoughts on “best tevreden

  1. Pingback: de test (geslaagd !) « Kaat loopt !

Geef een reactie

