Advies opgevolgd

Blijven bewegen, zei de dokter. Op zoveel mogelijk verschillende manieren, zien dat je het niet krampachtig doet, let op je houding maar echt : b e w e g e n !  Vanaf morgen probeer ik toch weer Mario’s schema maar na al dat getrek van de doc vandaag heb ik het nu dus maar rustig gehouden op onze fitnesszolder.

  • 20 minuten crosstrainer* – afstand 4,6 (dat zullen wel geen kilometers zijn denk ik)
  • 4 km lopen, halve piramide, begonnen begonnen met de 1e km aan 9,2, de laatste boven de 10 km per uur, goed voor een gemiddelde van 9,5 km per uur

Alles goed voor iets meer dan 45 minuten sporten.  Beter dan niets en ‘dankjewel liefje !’, want was hij niet naar de zolder gegaan, dan was ik er vandaag toch ook niet geraakt.

* jaja, de nieuwe crosstrainer is er sedert zaterdag ! Joewie ! Er komt nog wel een blogje hierover.

6 thoughts on “Advies opgevolgd

  1. Dag Kaat

    Mijn naam is Sofie en ik werk voor Talking Heads. Kortweg voeren we social media advies uit in de praktijk.

    Ik heb een vraag/voorstel voor jou: we zijn bezig met een campagne voor Nike+ waarbij we active runners willen inschakelen. Ik wil er jou graag bij omdat je blogt, loopt, vrouw bent en dat in een zeer leuke combinatie.

    Meer uitleg over het hoe, wat, waarom, etc kan ik je geven via mail. Neem contact met me op als je nieuwsgierigheid geprikkeld is.

    Met vriendelijke groeten

    Sofie Verhalle

    PS Vergeef me de onelegante manier van contact opnemen, maar ik vind geen contactformulier of mailadres.

  2. Zo met het weer van vandaag zou ik ook wel op jou zolder willen trainen.Als ik op ne loopband train en dan stop na een uur dan ben ik precies zat.Zeker blijven bewegen.(rust roest) dat zeggen ze soms toch.

Geef een reactie

