buikgriep

… dat ik woensdag laatstleden niet goed gelopen had, was één ding, tegen de avond was ik gewoonweg ziek. Een doktersbezoek met veel gerommel aan maag en darmen bewees mijn vermoeden : buikgriep. Donderdag thuis, vrijdag thuis, weekend nog altijd – het liefje was in Rome ! – ziek. Maandag naar het werk vertrokken en hup : daar ging de inhoud van mijn maag weer over de vloer. Een lieve collega bracht me naar huis. Gisteren op het werk ging het een beetje. Vandaag zou ik opnieuw moeten lopen, maar de moed is zo klein. 14 km  staat er op het schema. Slik !

8 thoughts on “buikgriep

Geef een reactie

