Sjakkie en de chocoladefabriek

En ondertussen maar lopen !

En ondertussen maar lopen !

Ik had gedacht dat ik een week ‘op goesting’ zou lopen en het schema even zou laten, maar het heeft dus geen week geduurd. Deze avond keek ik gewoon naar de opdracht met de bedoeling hem uit te voeren. Omwille van de wedstrijd eergisteren en de wedstrijd morgen, heb ik het in en uitlopen verkort (1 km ipv 2 km in en uitlopen), maar voor de rest heb ik netjes gedaan wat de coach geschreven had :

5 x 1 km aan 6 min met 5 minuten rust ertussen

Dat is perfect gelukt. Ik weet nog dat ik vorig jaar, in voorbereiding van de 10 mijl, soms kleine intervallen (zeg maar van 200 tot 400 meter) aan 6 minuten had en die nooit kon halen, veel te snel was dat. Nu zie ik dat mijn lichaam zich langzaam aanpast. Het gaat nu al 5 keer 1 volle kilometer !

De training heb ik op de loopband gedaan, met naast mijn mijn liefje die fietstraining deed en naast hem zat onze Roel. Samen hebben we naar Sjakkie en de Chocoladefabriekgekeken. Meer dan een uur training, maar door het volgen van de film en het gezelschap waren die zo voorbij. Ik kijk weinig TV of film, maar dit vind ik echt een prima manier.

Manlief is dan nog echt een filmfanaat, dus honderden DVD’s zullen hier de revue passeren ! En ondertussen maar kilometertjes ‘malen’ !
Natuurlijk ‘lonkt’ buiten ook, maar het is een prima afwisseling en met zo’n vrieskou hoeft het voor mij niet echt.

Morgen Sylvesterloop ! NA het oudejaarsdinner ! MET de kinderen ! Hoe gek kan een mens zijn !?

5 thoughts on “Sjakkie en de chocoladefabriek

  1. Succes in op de Silwesterloop .. ik moet dit jaar passen, maar zal aan jullie denken.
    Training op de loopband met een dvd’tje, leuk he !! Je bent goed bezig. 2009 wordt weer een topjaar voor jou.

Geef een reactie

