Perfecte verstrooide training

Ha, meteen weet ik waar de verwarring van vorige training kwam. Vandààg moest er gelopen worden aan 9,6 !  Zalig was dat mijn liefje wou meelopen. De eerste 3 km liep hij goed mee, dan heeft hij gestapt en liep ik verder. We zouden elkaar wel weer tegenkomen en dan zou hij nog zo’n 2à3 km lopen naargelang het punt waar we elkaar tegenkwamen.

Dit was de opdracht : 10 km waarvan wisselloop 1 km ‘los’ en 1 km aan 9,6. Ik heb de training perfect gelopen (ik vraag me soms af hoe ik dat doe om net op het cijfer te zitten) behalve dat ik dacht dat ik gedaan had toen ik het liefje tegenkwam. Ik hoorde toen een seintje op mijn Garmin en heb ‘m afgezet. Oeie, 1 rondeke te weining ! Dus 8 km gelopen ipv 10. Persoonlijk vind ik dat toch een 8/10 (streverke dat ik ben !)
081203cijfertjes

garminkleinschermToen ik met mijn training begon zag ik echter weer even het ‘rare scherm’ van Garmin. Ik kon er echt niet meer buiten en heb een nieuwe workout moeten maken. Weet iemand hoe je van dit (zie foto) schema naar de gewone grote cijfers komt ? Want ik wil natuurlijk zien hoe snel ik loop en hoever ik nog moet lopen

3 thoughts on “Perfecte verstrooide training

  1. Dag kaat ..
    Je bent misschien wel niet de snelste onder de bloggers , maar je mag jezelf gerust bij de top voegen die de schema’s op de letter volgen . Ook heeft iedereen zijn grens waaraan hij of zij kan lopen . Wees gerust , en ik zeg je dit in alle éérlijkheid ……Jij hebt je grens nog lang niet bereikt ! Heb een beetje geduld en blijf hardnekkig de schema’s volgen . De resultaten zullen bewijzen dat ik gelijk heb .
    Ik bewonder echt je doorzetting ! Hier kunnen de beste nog wat van leren

Geef een reactie

