We zijn goe* bezig !

Het lijkt wel alsof ik niet meer loop,  maar dat ik al een paar dagen niet geschreven heb heeft enkel en alleen te maken met het feit dat ik juist wél veel loop. Ik ben nog altijd bezig aan de snelheidstraining van Mario, lekker veel intervallekes en ik verhoog de aangegeven snelheid een beetje. Mario had mij dit schema net na de 10M gegeven, we zijn nu alweer wat later en ik ben er gewoon weer opnieuw mee begonnen, het zal niet slecht zijn om het nog eens te doen. Momenteel loop ik – ai ai ai ? – vooral op de loopband, al probeer ik de duurloopjes wel buiten te doen. Op de een of andere manier lukt een intervaltraining veel makkelijker op de loopband. FitnessJan programmeert het ding compleet naar mijn wensen en ik hoef nergens op te denken. Gaat het te snel of te traag dan kan ik het zo aanpassen. Meestal doe ik ook nog wat meer dan loopwerk alleen, dus dat is flink meegenomen.

Ondertussen zijn mijn liefje en ik eruit wat de aankoop van de loopband betreft. Hij komt er niet.  Liefje zou er maar heel sporadisch op lopen en een kwaliteitsloopband kost gauw een paar jaar (en meer !) fitnessabonnement. Ik krijg op de fitness altijd een mooie begeleiding in eender wat ik wil doen. Moest ik ooit een loopblessure hebben zou ik daar ook kunnen verder doen. MIsschien doe ik er volgend jaar ook nog spining bij en zo … en … ik ga er gewoon graag naar toe. Dus voila, niet meer of minder.

Bij Mario zag ik iets over de zilvermeerloop. Eindelijk een afstand die ik kan lopen ! Joehoe ! Nu nog vragen wat het tempo zal zijn. Hij sprak over een snelle loop, maar ik weet niet of hij bedoelt dat je daar eens echt kan testen hoe snel je bent (kortere afstanden lenen zich daar beter voor) of dat hij gewoon bedoelt dat iedereen daar héél snel loopt. In dat geval is het (nog ?) niet voor mij. Omdat er echter sprake is van Start to Run hoop ik een beetje dat hij vooral het eerst bedoelt. Meer zelfs, als er een Start to Run groep bij is, dan krijg ik zelfs mijn liefje en onze Roel misschien mee. Dat zou heel erg leuk zijn !

Dus … ik loop nog en heb nog veel goesting ook ! ’t zou tof zijn als ik weer eens een paar webloggers zag !
En met de training die ik nu bezig ben is zo’n afstandje ‘uit de hemel gevallen’ !

4 thoughts on “We zijn goe* bezig !

  1. Vorig jaar liepen we daar ook in Mol. Het is een wedstrijd. Ieder naar eigen tempo en kunnen. Wil je daar winnen, dan zal je moeten vlammen! Leuk parcours! Als we een beetje aan onze agenda kunnen sleutelen, gaan we ook trachten deel te nemen!

  2. Hey Kaat ,ik zal er ook zijn op die loop, en Mario bedoelde inderdaad een snel parkoer hoor. Je zal er zeker je mannetje kunnen staan! Dus kom maar af!! Groetjes en misschien tot dan!

Geef een reactie

