Back in Belgium

 

Gisteren (de dag na mijn aankomst dus, en ook de dag zonder nachtrust want de hele nacht op het vliegtuig) een fietstochtje gemaakt van 14 km. De heenreis aan een rustige 14 per uur, de terugreis aan al 18 per uur. Volgens het ziekenhuis in Nepal was ik uitgedroogd en uitgeput, dus toch maar even kalmpjes aandoen. Vandaag (zondag) staat er 3x 15 min op de hometrainer op het programma, aan weerstand 2 (geen idee waarmee ik dat moet vergelijken) en 20 km per uur.

Morgen begin ik dan aan het schema van Mario. Hij onderstreept het belang van het kalm aandoen na een maand niet lopen. Kwestie van mij niet in de blessures te lopen. Ik kijk er met spanning naar uit. Ook het fitnessabonnement wordt weer geactiveerd.

Back in Belgium. Back on track.

2 thoughts on “Back in Belgium

  1. Welkom terug , de verhalen uit India heb ik op “afstand” gevolgd , maar ze zijn zo bijzonder mooi geschreven …het was alsof ik in je rugzak zat ! Verzorg je goed en doe het kalmpjes aan ps bedankt voor de mooie verhalen en fotookes

Geef een reactie

